Status ![]() |
Datum ![]() |
Vorming ![]() |
Thema ![]() |
Type ![]() |
Locatie ![]() |
Code ![]() |
---|
09/06/2023 | GMS - Gebarensysteem voor Morfo-Syntaxis Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
097 |
13/06/2023 | Het Cognitive Disabilities Model (CDM), praktische toepassing in het dagelijks leven van cliënten met cognitieve moeilijkheden Herneming Online |
|
Workshop | Online | 079 |
15/06/2023 | Aan de slag met mindset - Hoe kan je groeidenken bij kinderen stimuleren? Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
056 |
03/07/2023 | Intensieve bijscholingscyclus - Therapeutische begeleiding van kinderen met rekenmoeilijkheden Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
074 |
03/07/2023 | Oorlog en brein: over de invloed van rampspoed op onze hersenen Nieuw |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
085 |
03/07/2023 | Klinische toepassingen van yoga-houdingen en flows in de pediatrie Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
093 |
03/07/2023 | Suïcidepreventie voor paramedici in de CAR Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
124 |
04/07/2023 | Door het lint: wat te doen bij een meltdown Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
094 |
04/07/2023 | Webinar Villa Babbelmond - Extra Housewarming (1) (incl. publicatie) Online |
|
Webinar | Online | 140 |
05/07/2023 | Mini-KIDS - Directe stottertherapie bij jonge stotterende kinderen (2 tot 6 jaar): basisideeën, werkwijze en materialen Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
075 |
05/07/2023 | WRITIC (Writing Readiness Inventory Tool In Context) Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
042 |
05/07/2023 | Hedendaagse ontwikkelingspsychologische inzichten Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 096 |
06/07/2023 | Inleefsessie - kruip in de huid van iemand met autisme Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
095 |
06/07/2023 | Suïcidepreventie voor psychologen en artsen in de CAR Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
125 |
06/07/2023 | Trainen van coördinatievaardigheden, hoe doe je dat? Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
121 |
07/07/2023 | OMFT-1 Basiscursus Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
206 |
07/07/2023 | EuREKA - Train de trainer Herneming |
|
Workshop |
Oude Abdij Drongen |
076 |
12/07/2023 | ACT bij kinderen: help kinderen om met meer veerkracht in het leven te staan Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
120 |
17/08/2023 | Hanen-workshop More Than Words® Herneming Online |
|
Workshop | Online | 130 |
31/08/2023 | Suïcidepreventie voor paramedici in de CAR Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
126 |
16/09/2023 | Masterclass Klinkklare Klinkers Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 119 |
19/09/2023 | Suïcidepreventie voor psychologen en artsen in de CAR Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
127 |
23/09/2023 | Praktisch aan de slag met casuïstiek: van filosoferen naar klinisch redeneren in de logopedische praktijk Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 098 |
25/09/2023 | Project ImPACT - Trainen van sociaalcommunicatieve vaardigheden bij kinderen met een autismespectrumstoornis Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
100 |
29/09/2023 | Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 20 Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 104 |
02/10/2023 | Webinar Villa Babbelmond - Extra Housewarming (2) (incl. publicatie) Online |
|
Webinar | Online | 141 |
10/10/2023 | EuREKA - Train de trainer Herneming |
|
Workshop |
Oude Abdij Drongen |
101 |
12/10/2023 | Vormingstraject suïcidepreventiebeleid in de CAR Nieuw Online |
|
Workshop | Online | 128 |
16/10/2023 | SpraakKlankOnderzoek (SKO) voor gebruikers met (enige) ervaring Nieuw Online |
|
Webinar | Online | 069 |
16/10/2023 | De leidinggevende rol als complementaire rol Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
114 |
19/10/2023 | It Takes Two to Talk® Hanen Certificeringsworkshop Herneming Online |
|
Workshop | Online | 099 |
20/10/2023 | Boost Camp - Train de trainer Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
131 |
27/10/2023 | Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 100 Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 105 |
30/10/2023 | Assessment & behandeling ernstige afasie - Aan de slag met GLOBAMIX Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 117 |
30/10/2023 | Divers-sensitief hulpverlenen Nieuw |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
138 |
02/11/2023 | De impact van zwakke executieve functies op het leervermogen via spel mediëren Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
106 |
03/11/2023 | OMFT-2 Verdiepingscursus A Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
207 |
03/11/2023 | De impact van meertaligheid op het rekenen Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
107 |
08/11/2023 | PROMPT 2: van techniek naar interventie Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
103 |
09/11/2023 | "Mensen zijn niet lastig, het verschil tussen mensen is lastig!" Hoe kan je het verschil in teams inzetten als hefboom om tot samenwerking te komen? Herneming |
|
Workshop |
Sig Gijzegem |
137 |
13/11/2023 | Woordenschatuitbreiding bij kinderen met een taalontwikkelingsstoornis Herneming Online |
|
Workshop | Online | 083 |
15/11/2023 | Suïcidepreventie voor logistieke medewerkers in de CAR Herneming Online |
|
Workshop | Online | 129 |
16/11/2023 | Onverstaanbare kinderen snel en efficiënt beter verstaanbaar maken a.d.h.v. de fonologische methode Hodson & Paden en andere Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 133 |
17/11/2023 | Rekenzwakke kinderen leren omgaan met de rekenwereld tot 1000 Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 108 |
23/11/2023 | Taalmaatjes: logopedische ouderbegeleiding bij kleuters Herneming Online |
|
Webinar | Online | 132 |
30/11/2023 | Symposium Autisme |
|
Symposium |
Concertgebouw Brugge |
088 |
11/12/2023 | Onverstaanbare kinderen snel en efficiënt beter verstaanbaar maken a.d.h.v. de fonologische methode Hodson & Paden en andere Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 134 |
12/02/2024 | Rekenzwakke kinderen leren omgaan met kommagetallen Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 109 |
13/02/2024 | Breuken zetten de rekenwereld op z'n kop Herneming Online |
|
Studiedag | Online | 110 |
14/03/2024 | Basiscursus RESTART DCM Herneming Online |
|
Workshop | Online | 113 |
02/04/2024 | Begrijpend lezen remediëren bij kinderen vanaf de vierde klas Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
111 |
03/04/2024 | Rekenzwakke kinderen leren omgaan met metend rekenen en meetkunde Herneming |
|
Studiedag |
Sig Gijzegem |
112 |