images

Vorming Professionelen

 

# Hoe inschrijven?
# KMO-portefeuille
# Pro-Q-Kiné
# De vorming is volzet, wat nu?
# Annulatievoorwaarden
# Annuleren vorming
# Afspraken en informatie
# Disclaimer

 

Hoe inschrijven?

Inschrijven voor een vorming gebeurt via de onze website op de pagina van de activiteit. Alle activiteiten vind je terug bij aanbod.

Een inschrijving is geldig en definitief zodra je een factuur heeft ontvangen. Ontving je geen factuur? Kijk eerst in uw spambox. Geen factuur te vinden? Stuur een e-mail naar info@sig-net.be.

 

Gebruik maken van de KMO-portefeuille

Bij de vormingen die mogelijk in aanmerking komen voor KMO-portefeuille vermelden we in het gedeelte "Praktisch" dat de terugbetaling wordt aangevraagd.
Van zodra onze aanvraag werd goedgekeurd vervangen we deze vermelding door het logo van KMO-portefeuille.

Klik hier (of ga naar de tab KMO-portfefeuille naast inschrijvingsinfo) voor meer informatie en een handleiding voor de aanvraag.

 

Accreditatie bij Pro-Q-Kine

Pro-Q-Kine is een organisatie die het systeem van kwaliteitsbevordering voor kinesitherapeuten in België ontwikkelt, implementeert en opvolgt. Voor meer informatie verwijzen we je graag door naar de website van Pro-Q-Kine.

Deze aanvragen brengen echter een aanzienlijke administratie en kost per activiteit met zich mee. Bovendien is de goedkeuringsprocedure sinds enkele jaren strenger geworden. Daarom kan Sig maar voor een beperkte selectie aan activiteiten per vormingsjaar een aanvraag doen. Bij deze vormingen vermelden we in het gedeelte "Praktisch" dat de accreditatie bij Pro-Q-Kine wordt aangevraagd.

Van zodra onze aanvraag werd goedgekeurd passen we de vermelding aan en voegen we bovenaan toe hoeveel punten er werden toegekend aan de vorming.

 

De vorming is volzet, wat nu?

Is een vorming volzet, dan kan je jezelf inschrijven op de reservelijst via de knop inschrijven als reserve. Indien er een plaats vrij komt, nemen wij contact op met jou. 

Staan er genoeg deelnemers op de reservelijst? Dan is de kans groot de vorming hernomen wordt. Van zodra een nieuwe datum bekend is, wordt je op de hoogte gebracht via e-mail en krijg je even voorrang om in te schrijven.

Annulatievoorwaarden

Probeer in eerste instantie een plaatsvervanger te zoeken en laat dit weten aan het secretariaat. In dat geval zijn er geen kosten te betalen, ook niet als de activiteit kortbij zal plaatsvinden 

BELANGRIJK:
  • Annuleer je meer dan tien werkdagen voor de activiteit? 
    Dan rekent Sig 40 euro administratiekosten per ingeschreven deelnemer aan. Het restbedrag van de inschrijving betaalt Sig terug (uitzondering: webinars, administratiekost 15 euro).
     
  • Annuleer je binnen de tien werkdagen vóór aanvang van de activiteit?
    Dan betalen we je inschrijvingsgeld niet terug. Probeer een vervangen te zoeken en laat dit weten aan het secretariaat, dan heb je geen kosten te betalen.

Annuleren vorming

Sig behoudt zich echter wel het recht om de activiteit te annuleren als er te weinig deelnemers zijn. In dat geval storten wij je inschrijvingsgeld zo snel mogelijk terug.

 

Afspraken en informatie

  • Wij verwachten je zonder tegenbericht op de activiteit(en) waarvoor je bent ingeschreven. Alle praktische informatie met een routebeschrijving via Google maps vindt u op de website onder de betreffende activiteit.
  • Moeten we omwille van plaatsgebrek uitwijken naar een andere locatie, dan brengen we je hiervan persoonlijk en tijdig op de hoogte.
  • Bij inschrijving verklaar je je akkoord met de onderstaande annulatievoorwaarden.
  • Bij online vormingen vragen we om te werken met één toestel (laptop, tablet, smartphone) per deelnemer. Meerdere deelnemers per toestel is niet toegestaan.

 

Disclaimer

Sig is niet verantwoordelijk voor materiële, lichamelijke of andere schade van deelnemers, tenzij wij aansprakelijk zijn.

De locatie voor deze activiteiten is fysiek toegankelijk. Eventuele hulpmiddelen voor mensen met een beperking worden op aanvraag voorzien. Dank bij voorbaat om ons tijdig te verwittigen via info@sig-net.be.

CONTACTEER ONS