Wat kan AI betekenen in mijn communicatie als hulpverlener?

Thema
Algemeen
Type Webinar
Code 094
Wanneer 05/03/2024
Uur 09:00u tot 12:00u
Waar Online
Prijs € 57,00 - € 50,00 voor participanten
Uiterste inschrijvingsdatum 04/03/2024
Aantal uren vorming 2,50u
Professionele vorming
INSCHRIJVEN ALS RESERVE
Extra info

Accreditering voor artsen werd aangevraagd in de rubriek 'Ethiek en economie'

 

Trefwoorden

artificiële intelligentie / AI / communicatie

 

Inhoud

ChatGPT kreeg als eerste AI-toepassing voor het brede publiek heel wat aandacht. Maar deze tool is slechts het topje van de ijsberg. Er is een golf van nieuwe toepassingen met artificiële intelligentie op komst. Wat kunnen zulke online tools betekenen voor jouw werk als hulpverlener? Spoiler alert: énorm veel.

In dit webinar ontdek je de mogelijkheden van artificiële intelligentie:

  • Wanneer, waarom en hoe zet je AI in als hulpverlener?
  • Wat is er zoal op de markt?
  • Wat zijn de pro’s en contra’s?
  • Hoe haal je vandaag al het onderste uit de kan van AI? Hoe zorg je dat een computer begrijpt wat je bedoelt?
  • Wat nog te verwachten als we een blik op de toekomst werpen?

Het webinar duurt ± 2 uur. Nadien is er een halfuurtje tijd voor jullie vragen.
 

Door wie?

Brecht Vanderstraeten

Freelance Social Media Expert, communicatietrainer bij I Like Media en auteur van het boek ‘Scoren met creatieve content op sociale media’.

Brecht begon zijn carrière als Digitaal Strateeg bij reclamebureaus en begeleidt sinds 2018 overheden en social-profitorganisaties via I Like Media. Het afgelopen jaar gaf hij tientallen gesmaakte lezingen over artificiële intelligentie en hoe je die inzet voor je communicatie. Naast die adviserende rol doet hij ook uitvoerend freelance werk. In zijn portfolio zit onder andere copywriting, social media management en advertentiecampagnes.

 

Voor wie?

Professionele hulpverleners en personen die voor omkadering zorgen binnen de hulpverlening, zoals PR- of communicatiefuncties, leidinggevenden, …

 

Over wie?

N.v.t.

 

Praktisch

Documentatie en hosting door Sig-medewerker inbegrepen.

Je volgt deze webinar via het platform Zoom. Je krijgt op 4/03 een e-mail met een link naar het webinar en wat praktische informatie. Kreeg je op 4/03 om 14 uur nog geen link via e-mail? Neem dan contact op met ons via info@sig-net.be.

Bij online vormingen vragen we om te werken met één toestel (laptop, tablet, smartphone) per deelnemer. Meerdere deelnemers per toestel is niet toegestaan.

Accreditering voor artsen werd aangevraagd in de rubriek 'Ethiek en economie'

Op zoek naar meer achtergrondinformatie? Neem een kijkje in de catalogus van de Sig-bib. Spring gerust binnen tijdens de openingsuren (elke werkdag van 9 tot 12 uur, behalve op woensdag). Uitlenen is gratis.

 
Delen via social media
INSCHRIJVEN ALS RESERVE
CONTACTEER ONS